QUESTIONARIO SODDISFAZIONE CLIENTI / CUSTOMER SATISFACTION SURVEY
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Come valuta la facilità con cui riesce a mettersi in contatto con l'ufficio desiderato? (How would you rate the ease with which you are able to contact the office you are wishing for?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la cordialità e cortesia del personale contattato? (How would you rate the friendliness and courtesy of the contacted staff?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la competenza del nostro personale in linea generale? (How would you rate the competence of our staff in general?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta le tempistiche di risposta alle vostre esigenze? (How would you rate the response times to your needs?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la capacità dell'ufficio tecnico di recepire le esigenze esplicite ed implicite e di tradurle nel prodotto e servizio reso? (How would you rate the ability of the technical office to understand explicit and implicit needs and to translate them into the product and service provided?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la capacità dell'ufficio tecnico di adeguarsi alle richieste contingenti e alla realizzazione di varianti in corso d'opera? (How would you rate the ability of the technical office to adapt to contingent requests and to create variations during construction?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta il supporto offerto dall'ufficio commerciale? (How would you rate the support offered by the commercial office?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta i tempi di emissione delle offerte? (How would you rate the issuing times of the offers?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la qualità dei nostri prodotti? (How would you rate the quality of our products?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta l'affidabilità dei nostri prodotti? (How would you rate the reliability of our products?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta i tempi di consegna del materiale? (How would you rate the delivery times of the material?)
5 = MAX 1 = MIN
Come valuta la capacità dell'ufficio qualità nella gestione di eventuali reclami/non conformità? (How would you rate the quality office's ability to manage any possible complaints/not-conformities?)
5 = MAX 1 = MIN